מהבלוג

כיצד להפעיל את תכנית מדיה חברתית אפקטיבית?

7הצלחה במדיה החברתית מתחילה באסטרטגיה. אתה יכול להגדיל את סיכוייך להשגת מטרות על ידי חשיבה קדימה והתאמה אישית של גישה שעובדת לצרכים הספציפיים שלך.מעליך להגדיר את מאפייני הארגון שלך, את הפרופילים של הקהל שלך, את האופי של המסרים שלך, ואת היתרונות והחסרונות של כל פלטפורמת מדיה חברתית, לפני שתוכל לתעדף היכן למקד את מאמציך.
התוכן הוא המלך
מדיה חברתית היא נהר אשר זורם 24/7, וברגע שאתה מבסס נוכחות, חיוני לשמור על חתירה. חברות שאינן קובעות אסטרטגיית פיתוח תוכן חדש ועדכני, יכולות בקלות למצוא את עצמן כלא רלוונטיות בעולם השיחות של הרשתות החברתיות.
אך ההצלחה לוקחת זמן
השלב הכבד ביותר הוא העיצוב וההתקנה של הממשקים היעילים, הקצאת הזמן, ומשאבי התקציב. מישהו צריך להיות אחראי על צפייה במגמה, פיתוח תוכן, יצירת לוחות זמנים, כתיבה, עריכה, פרסום, אינטראקציה, תגובות בזמן אמת ככל הניתן, ופיתוח פלטפורמות עיצוב גרפי, וידאו, ייצור ועוד.
גם אם אתה מתחיל עם נוכחות קטנה בפייסבוק או בטוויטר, אסור לך לזלזל בזמן הנדרש על מנת להיות יעיל. על פי מחקר שבוצע בארצות הברית, נמצא כי 43% מהעסקים הקטנים מבלים שש שעות שבועיות או יותר במדיה החברתית. יצירת תוכן לוקחת יותר זמן אם בלוג הוא חלק מהאסטרטגיה שלך.

(*)
הכנס שם פרטי ומשפחה

(*)
הכנס כתובת אימייל

(*)
הכנס מס׳ טלפון

(*)
אנא הכנס מהות השרות המבוקש

(*)
מספר שגוי

Invalid Input

© 2016 Or-Star LTD All Rights Reserved